24 günlük olduk, bebeğim nerdeyse her emzirmede kaka yapıyor. İshal diye testler yaptırdık ishal çıkmadı. Kaka örnekleri normal. Bu şekilde bebeği çok sık kaka yapan var mı? Emziriyorum altını değiştiriyorum emziriyorum altını değiştiriyorum hep böyle döngü. Uyuturken son emzirmeden sonra tekrar uyanacağı için altını değiştiremiyorum artık, değiştirmesi zor değil de bebeğimin altı hep kakalı oluyor bu durumda. Uyanık ve emiyorsa yarım saatte bir yapıyor saatte bir yapıyor.
Sizinkiler ne sıklıkta ve ne zaman azalacak bu?