Merhaba arkadaşlar 40 günlük bebeğim var memem şişmeye başladı üstü kızardı ağrı yaptı doktora gittim mastit var dedi ultrason ile baktı galaktosel denilen süt kisti olmuş. Sizdr yaşayan var mı?kimi antibiyotik iyi gelirmiş kimi mecburi iğne ile boşalırmış. Korkuyorum