Tazeanne0134 bende her ağladığında veriyodum bu sefee cok kusmaya başladı emzik ver dediler emzik veriyorum o yüzden 2 saatte bir emziriyorum onun dışında emzik veriyorum onu da sürekli vermemeye calısyorum normalde uyurken veriyodum ama şimdilerde hiç durmuyo çocuk veriyorum gündüz de mecburen bazen de korkuyorum ya emziğe alışır da memeyi bırakırsa diye
akşam 11 den sonra çok aşırı derece ağlıyor hic durmaksızın aralıklarla sanki bi yerini kesiyolar gibi ağlıyor