@Dorukcummmmm buarada profilinizi inceledim. 24 gün önce paylastıgınız postta bebeğinizi uyutmaya calısırken öksürene kadar agladıgını kendini ‘yırttığını’ belirtmişsiniz🙂 şimdi sizedemi kullandığınız aynı tabirleri kullanmalıyız bu durumda?? Üstelik sizin bebeğiniz daha cok kücük. Yataga koyunca kendi kendine uyuyan bebeklere ozendiğinizide görüyorum? 3 aylık bi bebek icin fazla değil mi bu isteğiniz?? İşte @Merya nın yapmak istediğide tam olarak bu. Bebeği düzenli uyusun, verimli olsun gelişimi iyi olsun diye uğrasıyor. Cuvaldızı once kendinize batırın. Bebeğim 17 ay 26 günlük. Sizden cok cok tecrübeliyim bu konuda emin olun. İnsanları yargılamadan once donup bi kendinize bakın. Sonra başkalarının anneliğini ve yaptıklarını sorgularsınız.