Benim kızım 2 ayında sol baş parmağını emmeye başlamıştı emzik tutmadı haziran da 3 yaşına girecek hala parmağını emer ama son 1 senedir sadece uykusu geldiğinde ve uykuya geçişte emiyor baktım parmak ağzında hemen süt yapıp veriyorum eline içiyor biberonu atıp parmağı kapıyor uyuyor 😂 2 aylıkta oğlum var çok şükür bu emziği tuttu eldivenlerini cikariyim artık dedim baktım oda parmağı emiyor hemen uyurken artık kundakliuorum uyanıkken de eldiven takıyorum bunun emmesi ne izin vermicem 😂 benim teyzemin oğlu 14 yaşında oda uyuyacagi zaman parmağını emiyor 😂 dikkat etmek lazım