Sedef45 cnm dogumdan sonra bnm de göğüsler cok şişti ve agrıyodu koltuk altıma kdr şişdi hatta elimi kolumu kaldıramıyodum yatamıyodm cok sızlıyodu süt geliyodu ama kızım cekemıyomuş meğer küçük dogmştu çünkü. Sarılk gecirdk hastanedeyken arkadasım geldi baktı mastıt oluyosun hemen boşaltmamz lazm dedi sıcak suyla ıyıce yıkayıp masaj yaptk ya göğsm resmen taşdı sonra elektrikli pompayla çektik ama dger gögsüme gectiğimde sagdığım göğsüm tekrar doluyodu artk nasıl tıkandıysa 🙄 doktor mama aldırdı sarılk gecrdğmz için mecbur biberonla besledik kmse istemez sütü varken mama biberon vermek ama mecbur kalıyosn philips avent aldm anne gögüsne cok yakın oldgu için suan 1ay 16 günlüğüz günde 1kere fln mama veriyorm yada sagdığım sütü biberonla veriyorm mochi aldm ve cok cokk memnunum sagım konusunda cok işime yaradı tavsiye ederm. Mochi den önce elle sağım yapardım ama gögsm elim fln agrıyodu uyusuyodu hep