Kızlar yaşadığımız yerde şark görevinde olduğumuz için tanıdık hiç kimse yok. Bi de bu corona virüsü çıktı. Bebeğim dört buçuk aylık. Eşim aileme gidelim diyor hani enfekte olursak bebeğe bakacak birileri olsun diyor. Ben de bilemedim ailesinin evi daha mı güvenli bilemedim. Annesi babası çok yaşlı babası 80 annesi 65 yasında. Siz olsanız ne yapardınız bebeğim için en mantıklısını yapmak istiyorum ama arada kaldım. Sizce ne yapmalıyım bi fikir verir misiniz