hmna Bebeğim 1 aylık oldu cuma günü hepatit aşısı için sağlık ocağına çağırdılar şu içerisinde bulunduğumuz durumdan dolayı suanda götürmekten korkuyorum ne zamana kadar yapılıyor bu aşı geç yaptıran var mı sizce götürmeli miyim
Deletedmom245 hmna ben 3 gün çnce götürdüm. Hiç sıkıntı olmadı, hemşireler çok tedirgin olduğundan hemen hallediyorlar. Aracınız varsa aracın içine gelip de yapıyorlar öyle de isteyebilirsiniz
Sinesi Anneyim2 aşı için mutlka gelin diyorlar aylık muayene önemli değil ama aşı varsa gidin. Ben özellikle sormuştum virüs olayının ilk günlerinde
Anneyim2 hmna evet sabah gittik geldik kimse yoktu hemşire maskeliydi. Kapıda acıktı iceri havalaniyordu