Arkadaşlar dün bi post açmıştım babam kusma ve ishal yaşıyordu sonrasında cok iyidi düzeldi derken bugun akşam saatlerinde yine fenalaştı hastaneye kaldırıldı ordaki dr %90 Covid demiş ve devlet hastanesine sevk edilmiş suan akciğerlerine bakılıp oyle karar verilecek ve biz yanında olamıyoruz Allah’ım kimseyi sevdikleriyle sınamasın annemde yanında çok kötü bişey bu