Zeynepmeryem01 Bebeğim bugün parmağını gözüne sokmuş ve beyaz kısmını kanatmış çok korktum başına gelen varmı hastaneye götürmek istemiyorum malum.. Ne yapmalıyım önerisi olan varsa alabilirim🙏💝
Ssevey Zeynepmeryem01 Netira diye bi damla veriyolar genelde bende kendi parmağımı oğlumun gözüne sokmuştum netira vardı evde Dr gttm o da netira damlat demişti
Aysenur8996 Zeynepmeryem01 geçmiş olsun. Benim kızkmın da rop muayenesinde kanamıştı ertesi gün hafifletmişti. İlaç kullanmadan geçti.
Etmeninannesi Zeynepmeryem01 benim oğlumda aynı şekilde yapmıştı kendi kendine 5 günde geçti o süre zarfında eline gözüne götürmesine izin vermedim. Zamanla geçer merak etmeyin oluyor böyle şeyler 😊
Sakura-chan Zeynepmeryem01 biZde aynısı oldu canım biz gitmedik doktora kendiliğinden 3-4 güne geçti. Gözü kanlanmamıştı bildipin göz akı kıpkırmızı kan dolmuştu
Zeynepmeryem01 Sakura-chan bizimde öyle işte allahtan göz bebeğine gelmemiş neden yapar bebekler böyle anlamıyorum😮😥