Mrb 6 aylık bebeğimi Bülent şekerele alerji için götürdüm.Bana diyet vermedi bebeğimede liste verdi ona göre çeşitlendirerek önce 2 öğün olarak başlayarak ver dedi.3 gün kuralına uymadan farklı şeyler verebilirsin dedi kafam karıştı bu şekilde neye alerjisi old nasıl anlayacağim.Bülent hocaya gidenler varsa siz nasıl başladınız ek gıdaya yada size ne önerdi alerjiyi geçirebildiniz mi?