15 aylık oğlumu yaklaşık 2 hafta önce emzirmeden kestim. 6 haftalık hamileyim, doktorum düşük riskim olduğu için emzirmeyi hemen kesmemi söyledi. Oğlumun doktorundan da onay alarak emzirmeyi bıraktım yani anlayacağınız.. Devam sütü-mama konusunda hiç tecrübem yok. 2 haftadır tamamen tesadüf eseri Hipp Combiotic alalım bakalım deyip onu içirdim, sıkıntı yaşamamıştık. Bu sabah Hipp bitti, eşim markette kalmadığı için Aptamil aldı ama oğlum içtikten sonra kusuyor🤦🏻♀️ Böyle bi şey yaşayan var mı? Oğlumun doktoruna yazdım, o da mama kullanmayın normal yemeğini yesin yatsın diyor. Emmeyi özlediği için biberon da istiyor. İyice arada kaldım😕