Bahar1425 aynen ya doğduğundan beri duydugum ve sinir olduğum tek kelime “bunlar iyi günlerin”🤦😊😊çok şükür 8.ayimiz bitti ama beni öyle hirpaliyacak yoracak bir gün yaşamadım uslu bir bebek hep.yalniz çok hareketli ben ondan da memnunum 🤣🤣hepsi sağlıklı olsun inşallah