Damlaakin canım aynısını 1,5 aylıkken yaşamaya başladım. Dr lar önce pamukçum ve dil bağına baktı bir şey çıkmadı. Benim bebeğim çok gazlı küzevde kaldığı için dr gazlı bebek daha çok emmek ister dedi. Kaç defa gittim sonuç yok, şimdi 2 ay 22 günlük hala aynı çok zor tutuyor meme de mama da pek istemiyor. En son tahlil yapıldı idrarda emfeksiyorn olunca da emmiyormuş o da temiz çıktı troidine de bakıldı. Ben çok öekiyorum ondan en son mide gazından kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü 4 5 dakika sonra memeyi bırakıp gaz çıkarıyor bir daha da tutamıyor ağlıyor mide gazından sanırım bizimkisi. Dr da en son reflü olabilir dedi