Merhaba. Bebeğim 22 günlük. Daha 4 gün öncesine kadar sütüm giysilerime akıyordu, bebeğimin ağzından taşıyordu. Sonra göğüslerimde şiş ve acı oldu sanırım mastit oldum. Sıcak banyo masaj şişlikler geçti uçlarında acı kaldı ama sütüm gelmiyor:( bebeğim tüm gün huzursuzdu büyük ihtimalle doymuyor. Sağıyorm çok az geliyor, iki göğsümden 30 ml ancak. Mama vermeyi düşünüyorum artık malesef. Ne yapmalıyım? Süt çayları falan da içiyorm ama nasıl geri gelir gelir mi bu süt?:((