Bebeğim 2 aylik son bı aydir günde 1 kere kaka yapıyor enfazla 2gunde bir yapıyor bazen ikiniyor kaka yapıp rahatlamak istiyor yapsa mışıl mışıl uyucak bende nasıl olsa yapicam diye bekletiyorum hani bı mudahele bulunup onu tedirgin etmek istemiyorum kendisi yapiyo fakat geç yapıyor üzülüyorum ya heryere bakıyorum günde 5 6 felan yaziyo ilk 15gun günde 5 6 7 yapardı sonra giderek azaldı şimdi 2 günde bire düştü bu normalmi tecrübeli anneler veya aynsni yaşayanlar içimize su serpilsin ya