Benim de bir kaç güne kadar sütüm akıyordu giysilerime şıpır şıpır. Sonra göğüslerim acımaya sertleşmeye başladı ve grip gibi olmaya başladım sanırım mastit oldum. Sıcak duş öasaj derken onlar geçti ama sütüm gelmiyor:( bebeğim daha 22 günlük. Mama vermek zorunda kalıcam sanırım çünkü anlıyorm çocuk emiyor ama doymuyor. Sağım yaptım az önce iki göğsümden 30 ml ancak çıktı:( tekrar gelir mi süt artar mı ki?:(