Kizlar iyi akşamlar herkese. Öncelikle linç yemeden açıklama getireyim. Sağlıklı bebek kilolu bebek demek değil bunun fazlasıyla farkında bir anneyim. Lütfen yorum yaparken bunu göz ardı etmeyin..
Kızım 3ay 25 gunluk. 2 gündür sutumde bi azalma gözlemledim. Her gece patlayacak gibi olan göğüslerim eskisi kadar dolu olmuyor. İster istemez bebeğim doymuyor mu diye endişeye kapıldım. Çünkü nornalde de kilolu bir bebek değil kilo alımlarımız da öyle aman aman degil. İçim rahat etmeyince evde bebeğimi tarttim ( şu ana kadar hiç böyle birşey yapmamıştım.😓) Geçen aya göre 400 gram almış görünüyor. Geçen ay da doktorumuz kötü değil ama önümüzdeki ay duruma göre takviye başlarız demişti kilo alımı icin. Mamaya mı başlamak daha doğru olur ek gıda mı kafam karismis durumda lütfen yardım edin.
Doğum kilosu 3180
1.ay 4600
2.ay 5400
3.ay 6090
4.an 6500( evde tarttim tarti farkı olabilir)