Sağlık ocağında ki ebe bebeğe 7.aydan sonra yumurtayı beyazıyla birlikte verebilirsin dedi ama ben 1 yaş diye biliyorum dedim yok 7.ay da verilir dedi hatta 9.ay aşısına gelmeden önce yumurtayı tam yedirin getirin dedi sizce de 1 yaştan sonra tam verilmiyor muyduuu🤔