Mervedefne54 Bebegim 3 ay 11 günlük kızlar bugün atak döneminin başlangıç sıfırıncı günü ama bugün gün boyu uyudu sadece emmek için uyandı neden olabilir sürekli uyuyor az önce emdi tekrar uyuyor sabahtan beridir gecede uyudu korkuyorum bise mi olur diye
Mervedefne54 Usakliomer inşallah öyledir korktum bose mi var kötü diye ateşi yok öksürük hapşırık yok hadi hasta desem hani , böyle durgun olunca korktum
Burcukaganbozdg Canım benim kızımda atak günlerinin ilk iki üç günü baya çok uyur ondan sonra bi kuduruyo görmen lazım 😂
Mervedefne54 Burcukaganbozdg ya gerçekten mi bugün sen beri kafana takıyorum dedim aynısı olan var mi korktum da 🙄
Burcukaganbozdg Mervedefne54 yok canım korkma benim kızım da öyle bende korkup araştırmıştım ilk zamanlar öyle olan çok bebek varmış :)
Burcukaganbozdg fatimas27 bi 4 ay atağı var Allah yardımcın olsun canım aklıma geldikçe daralıyorum :)
Usakliomer Mervedefne54 büyük gelismelerden önce cok uyur bebegim ve sonrasinda mutlaka yeni bir sey olur😊
fatimas27 Burcukaganbozdg Sagol canim amann 🤭🤭🤭 zor yani kizlar benim ilk bebegim yanim da kimse yok hani tecrubesizim birden oyle aglamasi huysuz olmasi elim ayagima dolaniyir
Burcukaganbozdg Teacherellaa bizim 4. Ayımız çok zor geçti herkesin öyle değildir tabi ama meme reddi yaşadık uykudan ağlayarak uyanma sürekli kucak isteği ağlama gibi ve normalde atağı çok önemsemeyen biriydim ama atağın bittiği gün çocuğum kendine geldi uykusu düzeldi oyuncağını eline verince durmaya başladı Mervedefne54