Mutlu_bebegimmm Kızlar promalt alkolsüz malt içeceği varmış, bundan içen var mı nasıl bisey günde ne kadar içiliyor? Bilen yazabilir mi lütfen? Teşekkürler 🥰💖
AmineGlce Mutlu_bebegimmm hiç alma tavsiye etmem çok şekerli vucuduna boş yere o kadar şeker yükleme. Onun yerine bol su iç ve bestlak süt yapıcı damla kullan sütün arttığını göreceksin
ozge3747 Mutlu_bebegimmm Bende çok işe yaradı canım. 3 ay boyunca sürekli içtim sonra sadece sütün az olduğunu düşündüğüm zamanlarda içiyordum. Bence etki ediyor süt artmasına
nilaylaylay Ben içiyorum gece yatmadan içmeni öneririm. Gece süt doluyordu göğsüm ama çok fazla bir performans bekleme. Tadıda pekmezli su gibi . Bardağa boşaltıp birden dikip içmeni tavsiye ederim yudum yudum eziyet oluyordu bana
Mutlu_bebegimmm AmineGlce günde an az 3 lt su içiyorum canım bazen çok daha fazla ama yetmiyor işte. 5 aylik oldu bebeğim arada mama veriyorum gün içinde. Bende mama vermek yerine emzirmek istiyorum. Bestlak pahalı ya bizim için ve bir günde çok içiliyor. Çabuk biter sürekli almak zorunda kalırım. Pahalı yani bizim için 😔 gerçi mama da öyle ama ayyyy çok karışığım çok
AmineGlce Mutlu_bebegimmm 1 ay gidiyor bestlak e promalt a para vereceğine damlayı alman daha mantıklı