Yakar Cnprtk poposuna kullanmıyorum sudocrem kullanıyorum ama yeni doğduğu zamanlar kollarına ve boğaz altına kizarmasin dye kullandım cnm
Deletedmom322 Cnprtk yeni doğduğunda annem aldırmıştı, ben Pişik kremi sürüyodum o pudra dökelim dedi ve yaz bebeği olduğu için Pişik olmuştu boynu koltuk altı falan. 1 kere döktü hemen geçirdi. Ama evde duruyo öyle başka da kullanmadım 🤷🏻♀️
eczbett Cnprtk merhaba, pudra kullanımı artık önerilmiyor çünkü akciğere kaçıp ciddi enfeksiyon oluşturma riski bi tarafa kanserojen olduğu da kanıtlandı. Kullanmıyorum siz de kullanmayın.