Boyle olan bebek varmi acaba😃bugun emeklemeye başladi.hemde oturarak.Yuzuste koyuyirum kaldiriyo sonra şappp diye yuz uste düşuyo agliuo😃surunmek istiyi surunemiyo kipkirmizi oluyi bagiriyo iyice.sirt uzeri koyuyieum hemen mutlu oluyo sirt uzeri sürünüyo.yuz uste edemiuo beceremiyo😒oturtuyieum oturarak emekliyo.yurutece koyuyirum maşallah evleri geziyo bi bakiyorumii ters geliyo ahah😂Halamin 3 bebeyide oturarak emekledi geç yürüdûler.benimkidemi oyle olucak acaba🤔
7 ay 8 gunluk bu arada