Kızlar ankarada yaşıyorum ve evim genel olarak sıcak ama ben içine yarım kollu zıbın üstünede uzun kollu giydiriyorum hem gündüz hem gece ama terliyo acaba sadece uzun kollu bi zıbın mı giydirsem bilemedim ? Altında kısa çorap ve pijama altı oluyo , sizler nasıl giydiriyosunuz gündüz ve gece ? 5aylık kızım bu arada