Gamzeugur23 katılıyorum benimkide tam 2 aylık bende enfazla 60cc veriyorum hiç yükseltmedim artrdikca isteyecek gibi duruyor cunku ısrarla ağlıyor istiyor ama ona ben bı şişede versem içer yani oyuzden vermiyorum emzikle susuyor gazını almak için kucaklayincada ağlarken susuyor daha devam ederse bir iki gezdryorum susuyor yada sallıyorum aglasada uyutuyorum şimdi merak ettim doymuyormudur ya doysa bunları yaparmi