1,5 yaş aşımız vardı Pazartesi günü, aile hekimini arayıp sordum, ne yapalım diye, bir önceki aşıyla arasında belli bir süre olması gerekiyormuş, 9 nisana kadar süremiz var o zamana kadar bekleyelim dedi, o gün gelince yine konuşuruz dedi. Çok tedirginim ve ne zaman ne yapacağımı bilemiyorum. Sizler ne yaptınız? Gidip aşıları yaptırdınız mı?