Hanımlar
esenyurt reyap hastanesıne gıttık dun aksam kı kendım ıcınde oglum ıcınde evımızın karsısında oldugu ıcın orayı tercıh edıyoruz
Dun aksam gıttık ve veznede corona testı yaptırmak ısteyen bır amca ve oglu vardı ama yatıs yapamayacaklarından suphelılerdı doktorda benım ızolasyonda suan 2 tane coronadan yatan hastam var sız test yaptırın pozıtıf ıse sızı hemen yatısa alırım oldu 🤦🏼♀️ Nasıl hastaneden cıkacagımı bılemedım