BİM’den günlük süt alarak yapıyorum. Çok kolay. Yaptıkça alışırsın. Ayrıca sütü kaynamaya başlamadan azicık sirkeyle kestirip 20dk kaynatıyorum. Sonra süzülüyorum. Lor peynir oluyor. Peynir altı suyunu buz küpü torbasına koyup buzluğa atıyorum. Lor peynirin bir kısmını az sulandırıp zeytinyağı koyuyorum. Rondodan geçiriyorum labne oluyor. Peynir altı suyunu çorbalarında yemeklerinde kullanıyorum . Bazen de öyle kaşıkla içiriyorum.