Deletedmom122 canım kaç aylık belki diş cikariyorsa kulak ağrısı yaparmış benim kızımda öyleydi iki hafta durmadan kulağını çekip duruyordu sürekli ağlıyordu diş çıkartıyor bu yüzden olur demişti doktor günde iki kez sütünü sık demişti ağrı kesici içir altı saatte bir demişti çok şükür ilkinde böyle oldu ama diğerlerinde olmadı ama diş belirtisi değilse tabi götür doktora yada telefondan irtibata geç eğer ciddi bir durumda zaten doktorun getir diye söyler giderken de yanına dezenfektan mutlaka al bebeğine de kendine de maske tak bebek arabasının üstünü yağmurluk ile yoksa muslin ile ort ellerine eldiven mutlaka giy benim bildiğim uyguladigim bu kadar canım geçmiş olsun