Canım aynı durumları He daha fazlasını ben yaşadım. Hep bir korku vardı üstümde, bebeğime dokunanıyordum ya incitirsem diye saçma salak şeyler aklıma geliyordu. Kötü rüyalar ve vesveseler çok geliyordu. Artık gerçekten psikolojik olarak iyi hissetmiyordum. 40’m çıktı öyle geçti birde dua okuyordum hep. Tesbih çekiyordum o şekilde rahatlıyordum. Hepsi geçti, geçecek canım sabret sakin ol. Allah’a sığın ve dua et🤲🏻