_thealparslan_ biz de 6 aylฤฑฤฤฑz kendimizi bildik bileli kabฤฑzlฤฑk var doktorunuz varsa sorabilirsiniz, biz duphalac ลurup ve bakso damla kullanmaya baลladฤฑk 2-3 gรผndรผr inanฤฑlmaz rahatladฤฑk bizim yardฤฑmฤฑmฤฑzla gรผnde 1 defa aฤlaya aฤlaya yapardฤฑ ลimdi gรผnde 3 defa yapฤฑyor hem de hiรง ses Seda yok. Sadece mama iรงiyoruz