Bebegım daha 24günluk dogdu dogali 5 kez ancak vermisimdir aptamil mamayi. Zor da kalmadiğim sutüm olduğu sürece mama vermemeye çalışiyorum. Ama her vermemde ertesi gün çocugum icinde bizim icinde tam bi ızdırap. Gazinı çikaramiyor, sürekli aglama hali, ıkına ıkına bi hal oluyor. Sürekli ajite. Sizce aptamil yerine başka mama mı kullanmalıyim? Yoksa bu etaplar aralikli kullandigim için mi oluyor?