Esraabrklu öncelikle hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 😇 eğer emziriyosanız hemen gidin ama emzirmiyosanız ve Adetin üstünden 5-7 gün geçmediyse acele etmenize gerek yok yani kendi açımdan söylüyorum ben gitmiştim 5 haftalık hamileydim yok çocuğun kalbi atmıyo yaşamıyo gibi saçmalıkla karşılaştığım için böyle söylüyorum yine de siz bilirsiniz ☺️