6 aylık bebeğim var emziriyorum bir buçuk aylık hamileydim ayrıca oksapar kullanıyorum pazartesi kontrole gittiğimde bebeğimin kalbinin atmadığını söyledi doktor haftaya pazartesi de aldırmam gerek bebeğimi emzirirken kürtaj olmaktan korkuyorum var mı benim bulunduğum durumu yaşayan yardımcı olabilecek