Aybarskomm Bebeğim bir aylık 4775 kg anne sutu almıyor mama ile besliyoruz doğduğu zaman 3590 di sizce kilosu normal mi herkes diyor ki mama Yi çok verme şişirme çocuğu ama acıkınca çok ağlıyor doymayınca bazen verdiğim miktardan fazla vermek zorunda kalıyorum
Eeebr Aybarskomm benimki 3150 doğdu 2800 e düştü. 1. Ayımızda 3.850 gr olmuş sadece anne sütü aliyor doktor çok bile almış dedi seninki daha fazla almış
Babygrils Aybarskomm ay bu millette varya ne kadar boş konuşuyor. fazla yese zaten kusar. Dinleme kimseyi
MerveBH04 Aybarskomm herkesin doğum kilosu aynı değil o yüzden gayet iyi bence 4bucuk doğan bebek o zaman hiç mi almasın ilk ayında yok öyle birşey illaki alıcak emmiyosa mecbur mama verceksin açmı beklicek cocuk sonuçta
Aybarskomm MerveBH04 Esdoel suan 2 saatte 1 90 cc iciyor anca doyuyor 60 veriyordum aranıyor hep sonra 90 iki saate iyi geliyo ama iki saatten sonra bekleyemiyo tekrar acikiyor
Esdoel Aybarskomm benim oglumda mama meme olarak besleniyor 3900 doğmuştu 2 gün sonra 3580 e düştü 1 aylık aşısında 5300 su kilosu kaç CC mama veriyorsun canim
Esdoel Aybarskomm çok değil mi 90 2 saatte vermen doktora sordun mu ben 60 veriyorum 3 saatte eğer uyuyorsa isterse 6 saat uyusun vermiyorum gece 7 saat uyuyor asla vermiyorum
Deletedmom336 Aybarskomm bebegin obur olabilir benimkide oyleydi 😍 doydugu kadar yedir sonra yuruyunce cirpiyolar ac kalmak onu da senide strese sokar
CansuBsrr Aybarskomm Obez olmaz korkma açıktıkça ver bizde 2 aylığı 6 kilo oğlum 1 aylıkken 4.500dü kilosu
Burcubayram01 Aybarskomm her bebeğin doğum kilosu farklı canım çok almamış ki kilo niye öyle bişe demişler benim kızım 3100 Gr doğdu 4500 Gr ilk ay normal yani doğum kilosuna gore