Htcygz Kızlar sezaryen dikişimin başlangıç yerinde kızarma ve iltihap var kanamış biraz. küçük ama canım sıkıldı kendiliğinden geçer mi acaba doktora da gidemiyoruz virüsten ( 1 ay oldu bu arada ameliyat olalı)
Babygrils Htcygz benim doğumdan 1 hafta sonra olmuştu canım sürekli akıttık alttan üstten sıkıp batikonla pansuman yaptık. Atabiliyorsan resim atar mısın benimkiyle aynımı bakayım. Sarımtrak bir iltihap yağ gibi. Tam 10 gün aktı sonra gitti Allaha şükür. Kilodan da olabiliyormuş bu durum
Hatice2208 Eczaneden batikon alıp 1 hafta kadar silin ,banyo sonrası iyice kurutun aynı durum benimde başıma geldi şükür geçti .
gulden07 Baticon ile temizliğini yap canım ama akıntı falan var ise doktora sor artık doktorlarda online hizmet veriyor