Ben 6 aylıktan beri ki boynuzu özü kullanıyorum şu an oğlum 11 aylık ve hiç iştahı yok çok zor bi bebek yemek konusunda Artuk sinirlerim onkadar bozuluyor ki ağlayavak duruma geliyorum ne yapsam ne etsem yemiyor çok zor 8 dişi varama görünen bişey yok diş gibi bi çare bulan olursa hazırım denemeye normalde kesinlikle yapmam dediğim şeyler yapıyorum CİCİ BEBE TVkariısında yemek yeme ama olmuyor çok yoruldum 😩