Hanımlar merhaba. 36 gün önce sezeryan doğum yaptım. Dün doktorum yumurta oluştuğunu hamile kalma olasılığımın yüksek olduğunu bu yüzden spiral takması gerektiğini söyledi.
Sanırım spiral de adet düzensizlikleri, fazla kanama, hamile kalma ihtimallerinin olduğunu duydum. Kullananlar bilgi verir misiniz lütfen. Ikinci gebeliği bir kac yil düşünmüyorum çünkü cekiniyorum.