Merhaba benimde 3 aylık kızım var ve temizlik ve düzen konusunda takıntılıyım dağınıklıktan hiç haz etmiyorum psikolojik olarak aşırı rahatsız oluyorum günlük rutin temizliğimi bebeğimin öğlen uykusunda yapıyorum genel temizliğimi pazar günü eşim evdeyken yapıyorum Çok şükür bir düzen oturttum ama elimden geldiğince herşeyin düzeni var ve ona çok dikkat ediyorum bezidir ıslak mendilidir biberonu maması herşeyi kullandıktan sonra yerli yerine koymaya özen gösteriyorum böylelikle dağınıklık hiç olmuyor 😍