Baharmira ne güzel hayırlı uğurlu olsun Sağlıklı gelsin, ben de 5 buck aylıkken hamile kalmıştım. şimdi Kızım 19 aylık oğlumda 4 aylık. Başlarda cok zorlandım, hamılelıgım zor geçti, tektim yardım eden yoktu.Ama şuan alıştım. bence evlat bambaşka.İkiside herseye değer.Emzırme konusunu bence doktoruna sor.