Doğumdan ne kadar süre sonra regl olmak veya olmamak sağlıklı peki? Doğum sonrasında ilk 1 ay her gün azar azar da olsa kanamam devam etti. Bebeğim 2 aylıkken sadece 1 gün çok az oldu. Doğumda az kilo almıştım, ödemim gittikten sonra sadece eski kilomdan 2 kilo uzaktım. Ama son birkaç haftadır daha doğrusu o 1 gün süren kanamamdan sonra aşırı bi şişkinliğim var, kilo alıyorum gitgide. Yemekle alakalı da değil bu kilo alımı çünkü yeme düzenim hastaneden eve geldiğimde nasılsa hala aynı. Regl olunca o şişkinlik gider, kilo vermek kolay olur diye duymuştum doğru mu bu, yani regl olmadığım için mi bu şişkinlik merak ediyorum.