EymenCagla Nurkara21 ben kendim vermeye cesaret edemiyorum kusarsa diye çünkü normaldedir çok kusan bir bebek o yüzden gidip yaptırmam gerekecek
Egemre Nurkara21 canım önemli olan doğduğu kilo yani baskasiyla kiyaslamanin anlami yokki mesela bebeğin 3 kilo civari dogduysa gayet saglikli beslenmistir
Tgba123 Benm de ikizlerim var 2 aylıkken gitmiştim birisi 5500 diğeri 5300 dü boyları da 58 cm di gayet iyi dedi hemşiremiz . Bence bir sorun yok bu kadar stres yapma .