Sevgili anneler merhaba 👋 4 ay 5 günlük bebeğim var 4 ay aşılarımızı olduk bu ay kan damlasına başlamamız gerektiğini söyledi sağlık ocağındaki hemşiremiz malum gündem corona olunca bu ay ki doktor kontrolümüze gitmedik henüz başlamadım damlaya doktor onayı olmadan sizler bu konuda neler yaptınız önemli bir damlamı başlamalıyım sizce?