Bsrumut Arkadaşlar aşıdan sonra bebeğimin asi yerinde sislik oluştu görünmüyor elle dokununca hissediliyor birazda morarmış nedendir acaba başına gelen var mı
Can Bsrumut evet canım bizim de başımıza geldi bir ay geçti beze gibi hala duruyor dağılmadı ben ovalamadım sen arada bir ovala dagilsin
[silindi] Bsrumut Hepatit B aşısı. Bizde geçen hafta üçüncüyü olduk. Evet şuan şiş ama sonra geçiyor merak etmeyin.
Celiksmom Bsrumut bizimde sisti hemsire alkol ile silmemizi söyledi ovalayarak pamukla bayaa şişti unutmustum sonra ovaladk bir kaç gin geçti:)