Glll44 1Mother1Boy yanı bana bunu hemsire dedi normal biri dese neyse ama hemsire kendi agziyla soyledi yani o yuzden kullanmyorum ben
Feyzey35 Ata0905 pedia D yi daha önce duymamıştım. Aynı ölçü derken doktorumuz günde 3 damla demişti o şekilde mi veriyorsunuz sizde?
BuseCan Feyzey35 sağlık ocağının verdiğine doktorum kullanma demişti tetrazinc kullanıyorum gayet memnunum içinde ekstra vitaminler de var.
Bukette Feyzey35 bize sağlık ocağından verdiklerinde ben doktorumuza sordum bunu mu kullanacağız diye evet dedi. Kullanıyoruz. 2ay 8günlük benim oğlum da