Deletedmom260 Sevgili anneler rotarix aşısı yaptıran var mı aranızda. Aşı sonrası bebekleriniz nasıl etkilendi, paylaşır mısınız lütfen
simgecan Deletedmom260 biz yaptırdık bebeğimin besin alerjisi olduğu İçin çok fazla gazı oldu başka bir sıkıntısı olmadı çok şükür
NurrC Deletedmom260 Mirayekrs 2-4 veya 3-5 aylarda yapılıyor. Biz yaptık. Herhangi bir yan etkisi olmadı.
Deletedmom260 Gulsah3 bizde kabızlık oldu, yan etkisi bağırsak tıkanıklığı ya nasıl korktum anlatamam
laleninannesi Deletedmom260 bugün oldu şimdilik bir etkisini göremedik doktorumuz kakasında değişiklik olur sadece dedi ateş huysuzluk yapmaz dedi
Ata0905 Deletedmom260 benim bebeğim alerjik bebek olmasına rağmen hiç dokunmadı 2aylikken ve 4 aylıkken yapılıyor . Hiç bir yan etki görmedim
Deletedmom260 Güzel anneler bizde 23 martta 3 aylıkken rotarix yaptırdık ve kabız oldu bnm kuşum @Kevserolgun 🙄 Ata0905 2-4 veta 3-5 aylıkken 2 doz halinde yapılıyor
miranrenas Deletedmom260 Ya bendeki bu aşı şansızlığı.nedir bilmiyorum birinci oğlumda yaptıracaktım rota oldu yaptıramadım tam dedim ikinci oğlumda yaptırım hemfe yarın yaptıracaktık 3 aylık olduk oda iki gün önce oldu 😐 Allahtan ikisinde de erken farkkettim ve hastaneye yatmadan ilaçla tedavi oluyoruz 🤷♀️
Eylulum1809 Deletedmom260 merhaba nasil bebeğiniz acaba benim kizimdada gaz sancısı yapti birde günde 3 kere kaka yaparken 1 kez ediyor
GlshAliAsaf Bizde ilk dozu 2. Ayda yaptırdık şekerli bi tadı olmasına rağmen severek içti diğer doz 4. Ayında olacak ve hiç bir şey olmuyor