littleangel Kızlar yarın 3 aylık oluyoruz rota nın ilk dozunu yaptıracağız ama ben korkuyorum dışarı çıkarmaya 🤷♀️ Doktoruyla görüştüm, hastane boş getirebilirsiniz sıkıntı olmaz diyor 🤷♀️Ne yapacağımı bilemedim 😔
FatmaMK littleangel hangi ildesiniz bizim doktorumuz getirmeyin dedi aşı için değil de biraz rahatsızlığımız vardı. Allah yardımcımız olsun süreç zor
Ebruea littleangel bizimde var pazartesi nasıl olacak bilmiyorum. Belki sabah ilk randevuya gidersek kimse olmaz
Aselzeliha littleangel rota aşısı hakkında bende post açacaktım. İnanın benim bu konuda hiçbir bilgim yoktu. Ne doktorum nede sağlık ocağından bana birşey demediler. Ücretliymiş sanırım. Ücretinde felan da değilim. 4 ay 9 günlüğüz ben ne yapacağım. 3.ayda sadece bizi rutin kontrol için çağırdılar.
littleangel FatmaMK Gaziantep 😞 poposunda çatlak da var bir türlü geçmiyor onu da göstereceğiz 🤷♀️Hiç çıkarmak istemiyorum ama ☹️
littleangel Ebruea ben de 9 a aldım randevu bakalım umarım kalabalık değildir ☹️☹️ Sağlık ocağını aradım biz özel aşıları kendi doktoru reçete etmeden yapmıyoruz dedi
littleangel Zeynep1625 kendimiz verebilir miyiz ki? Sağlık ocağındaki hemşire biz özel aşıları doktor onayı olmadan yapmıyoruz sorumluluk alamayız dedi
Ebruea littleangel evet sağlkocağı yapmıyor doktorunuz yapıcak demişti bize de. Allah korusun yawrulrmızı inşllh hastalklrdan
Ndoruk littleangel biz ilk dozu sağlık ocağında yaptırdık ikinci dozu kendimiz verdik. Oral aşıymış eczacıya kendimiz verebilir miyiz dedik verebilirsiniz hepsini içmesine dikkat edin yalnızca dedi. Sağlık ocağında hemşire verdiğinde hepsini tam içememişti dökülmüştü. Benim elimden daha iyi içti.
Zeynep1625 littleangel valla biz sağlık ocağnda yaptryoz bütün aşılarnı. Rotayıda hemşire yaptı aşı kartnda yazyo. Korona yüzndn de kendz vereblrsnz demş eşime
ikbalmira1 littleangel bizim de vardı ilk doz doktor getirme evden hiç çıkma dedi kendin yap dedi bizde yaptık 😂
Miray00 littleangel bizimde rota aşımız var fakat doktorumuz getirmeyin dedi 1 ay erteletti 4 ayda yapılcak.
Minik_Hanim littleangel bence hiç götürmeyin zaten iğne olarak diil ağızdan veriliyor evde kendiniz verin tarihi de ekleyin asi defterine
Eylul_3 Ben ikinci dozu evde kendim verdim iki gün önce çok şükür bişey olmadı 🙏 Sadece karnı çok tok olmasın ve yavaş yavaş verin ki kusmasın bu kadar ateş yapan bir aşı değil ☺️