Kızlar sağ göğsümün üst kısmında elime gelen şişlik var dokununca canımı oldukça yakıyor. Emzirince biraz iniyor ama asla yok olmuyor. Sıcak kompres, buz tutma, ters emzirme bunları denedim ama geçmiyor. Mastit olabilir mi acaba bundan korkuyorum. Çözümü olan lütfen yardımcı olsun:(