Tgba123 Merhaba bebeğim 2 ay 22 günlük ve her beslenme sonrasında kaka yapmaya başladı bu normal mi ve sesli yapıyor . Anne sütü aldığında da yapıyor mama verdiğim zaman da bilgisi olan var mı?
Lugesya Tgba123 merhaba, ben bu postu yeni görüyorum çünkü aynı sorunu yaşıyoruz. Aradan epey zaman geçmiş ama siz bu durumu çözebildiniz mi veya sebebi neymiş kendiliğinden mi düzeldi? Yardımcı olursanız çok sevinirim
minikkusunanne Lugesya merhaba ben de bu postu yeni görüyorum bebeğim 4 aylık oldu her beslenme sonrası kaka yapmaya başladı gürltülü kaka sizin geçti mi durumunuz ne oldu