Balder Kızlar bebeğim 55 günlük yüzünde isiliğe benzer kızarıklıklar var neden oldugunu bılmıyorum hastaneye de goturemıyoruz bu virüsten dolayı, başına gelen var mı ?
Deletedmom245 Balder bu her bebekte olur. Doktorumuz yağ değişimi oluyor bu yüzden olur geçer sonra tekrar olur ilk zamanlar demişti. 2.ayında tamamen bitmişti korkulacak birşey değil ben arada sütümü sürerdim o hemen geçirirdi
Mervedog Deletedmom245 sizinki nasıldı tarif edermisiniz işçilikten biraz daha kabarık mi acaba yanaklarında sadece
Balder Deletedmom245 yuzunun ıkı tarafındda var ama sol tarafta daha fazla acaba bişe mi alerji yaptı bılmuyorum kı işte bende doktoraada goturemeıyorum dısarı cıkmıyıruz evden vırusten dolayı
Deletedmom245 Mervedog bir resim atma şansınız varsa atın isterseniz sadece kızarıklığı. Çnkü sizin dediğiniz kabardı demişsiniz alerjik birşey olabilir. Bu isilik tipi şey sıcaktan nokta nokta oluyor ya onun gibi birşey yağ dengesi değiştiğinde olurmuş ama sizin nasıl bilemiyorhm
Deletedmom245 Mervedog googleden hızlıresim yazın çıkan yerden resim yükle diyin resmi seçin yükle diyin daha sonra linkler çıkacak linki kopyalayıp buraya yoruma yapıştırın gelecektir.